Forum o motoryzacji |
Forum dla lubiących pojazdy
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Forum Forum o motoryzacji Strona Główna
->
Prawdziwy Tuning
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Świat Samochodów
----------------
Co w świecie
Prototypy
Obecne na rynku
Samochody Ciężarowe
----------------
T.I.R
Pojazdy Specialne
Pojazdy Militarne
Pomoc
----------------
Porady techniczne
Szkoła Jazdy
Jednoślady
----------------
Motory
Pozostałe
----------------
Armia
Tuning
----------------
Wirtualny Tuning
Prawdziwy Tuning
Na Luzie
----------------
OFF Topic
Po Godzinach
Informacje
----------------
O Forum
Reklama
----------------
Reklama innych for.
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Łukasz S.
Wysłany:
Temat postu:
Bardzo ładnie przebnudowana. Ktos w to wniusł wiele pracy i jak widać kasy, bardzo podobają mnie się fele.
Macias
Wysłany:
Temat postu: [TKR] Civic
Miesięcznik GT, jako pierwszy magazyn motoryzacyjny w Polsce zaproponował swoim czytelnikom zabawę w Tuningowy konkurs roku.
Nagrodą w konkursie była Honda Civic po kompleksowej przebudowie, wartej prawie 70 000 złotych. Projekcie udzieliło się wiele znanych firm tuningowych takich jak: JC Auto, Java Car Design, HOT, Clarion, Helix, Klinika Dzwięku, Świątek, AutoR, ATS, Jacky Auto Sport oraz wiele innych.
Baza przeróbek:
Honda Civic 1.4 R4, 8v, seryjnie około 75 KM
Rok produkcji: 1996
Przebieg: 88 000 km
Kraj pochodzenia: Niemcy
Stan: Idealny
Tuning: brak
Modyfikacje i ich przybliżony koszt:
I. SILNIK:
1. Modyfikacje w firmie Świątek (rozrząd, kolektor wydechowy, program sterujący pracą silnika) 3 000 zł
2. Tłumik 489 zł
II. STYL:
1. Body-kit 2 300 zł
2. Zawiasy LSD 3 000 zł
3. Blacharka (Bad-look, wygładzanie, lakierowanie) 7 500 zł
4. Airbrush 3 000 zł
5. Obręcze ATS 1 720 zł
6. Polerka obręczy 550 zł
7. Opony Dunlop 3 500 zł
8. Dystanse 500 zł
9. Lampy 2 100 zł
10. Lusterka 320 zł
III. WNĘTRZE:
1. Kubły, kierownica, nakładki, zegary, system nitro, zawieszenie gwintowane, itp 8 590 zł
2. Obszycie wnętrza oraz zabudowy audio (alcantra i skóra) 10 000 zł
3. Naba kierownicy 220 zł
IV. AUDIO:
1. Radioodtwarzacz DVD Clarion 2 999 zł
2. Monitor LCD Clarion 2 499 zł
3. Wzmacniacze Helix-a 2 498 zł
4. Subwoofer Helix Deep Blue 12 (x2) 798 zł
5. Okablowanie, głośniki i reszta osprzętu 3 917 zł
6. Zabudowa 10 000 zł
V. KOSZT CAŁKOWITY: 69 500 zł
Kilka fotek można odnaleźć na stronce
www.gt-online.pl
(dział projekty)
aczkolwiek są one słabe i nieukazują końcowego efektu.
Napisze do redakcji, gdyż niemogę odszukać w necie, i postaram się wyciągnąć od nich jakieś zdjęcia.
Zainteresowanym mogę polecić jeszcze lekturę styczniowego numeru magazyny GT.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin
Style Created Freely By